VISITES A LA BIBLIOTECA PÚBLICA

img_20170215_091509_opt

Durant la 2a i 3a setmana de febrer tots els grups de 1r d’ESO han visitat la Biblioteca Pública del nostre poble. És un activitat que organitza la Biblioteca de l’institut i que ofereix als alumnes la possibilitat de conèixer millor els espais i el funcionament d’una biblioteca.Tomàs Queral, bibliotecari de La Ràpita, els fa una xarrada molt educativa sobre la CDU (Classificació Decimal Universal), els explica com funciona el programa “Argus”, molt interessant per poder buscar llibres, i a més a més, els mostra tots els espais de la biblioteca i com estan senyalitzats. Finalment, els alumnes que encara no tenen el carnet han tingut la possibilitat d’adquirir-lo. En definitiva, pensem que ha estat una visita enriquidora i encertada, ja que és així com ho han valorat els nostres alumnes.