Sortida a la Font de la Tina amb 1r d’ESO

font de la tina 01Dimecres 14 de juny, dins de les activitats programades per l’institut per als alumnes que no tinguen exàmens de recuperació, els alumnes de 1r d’ESO han fet una sortida al Montsià. El recorregut ha travessat un dels paratges més bonics del Montsià, el bosc de Miralles.

Hi han accedit seguint el GR92 amb unes vistes fabuloses del Delta sense gaire esforç. Han parat a esmorzar a lafFont de la Tina, ja dins del bosc de Miralles i després han acabat de fer la pujada del bosc que desemboca en una cruïlla  que a la dreta mena a Mata-redona i a l’esquerra a la bassa de la Galla, camí que hem seguit. Aquesta pujada, amb la calor que  ha fet ha resultat pesada i fatigosa, però els alumnes han tingut una resposta sensacional i hem arribat una hora abans del previst.

Finalment cal dir que, aquells alumnes apuntats a l’activitat de l’herbari, han aprofitat la sortida per recollir mostres amb l’ajuda inestimable de la professora Anna Añó. Des de l’equip directiu valorem positivament la resposta de l’alumnat i agraïm al professorat el seu suport.

Tot seguit, us passem les dades de la sortida recollida amb el programa wikiloc per si algun lector s’anima a repetir-la:

Captura de pantalla 2017-06-14 a les 17.38.17

WhatsApp Image 2017-06-14 at 18.24.38