SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT (DEPARTAMENT SOCIALS)

Durant la Setmana de la Pau i la solidaritat s’ha implicat  tots els alumnes de l’ESO ( de 1r fins a 4t d’ESO) en una sèrie d’activitats mitjançant les assignatures de CVE i Religió.

• Del 12 de gener fins al 20 de gener hi va haver Activitats relacionades directament amb la Pau i, en concret, de la guerra de Síria. Els alumnes van visionar documentals sobre el tema  i el tema es va treballar a les diferents classes i, finalment, es va penjar un mural sobre els refugiats de Síria al vestíbul.
  • Del 23 al 27 de gener es van fer activitats més relacionades amb la setmana de la solidaritat: recollida d’aliments de primera necessitat destinats a Càritas.

Distribució per cursos de les activitats:

• 1r ESO: confecció del mural del vestíbul amb el tema “L´Arbre de la Pau”.A més els alumnes han elaborat amb material reciclat  llavors simbòliques amb missatges de Pau que ens omplen el vestíbul.
  • 2n ESO: redacció de cartes destinades a xiquets refugiats de Síria, que es van llegir a classe.
  • 3r ESO: confecció de pancartes de denúncia a favor de la pau. I també s’han ocupat de la divulgació dels cartells publicitaris de la recollida d’aliments per a la  setmana següent.
  • 4t ESO: redacció, en treball cooperatiu, d’un únic manifest per classe a favor de la pau.

Dilluns 30 de gener:

9,45h lectura del Manifest per part dels alumnes de 4t ESO

– Bústia simbòlica de cartes per part dels alumnes de 2n ESO

– Exposició de pancartes de denúncia a favor de la pau

11h cloenda de la Setmana de la Pau a la Plaça del Cóc per part dels alumnes de 1r ESO.

Departament de socials