Neteja i adequació del Mas de Matarredona

IMG_20170516_082237

Dimarts 16 de maig, desafiant la calor, els  alumnes de 3r ESO C van fer una actuació ambiental al Mas de Matarredona netejant de “romingueres” els escassos murs del Mas que encara es mantenen en peu. El treball s’emmarca dins del crèdit de síntesi que faran entre el 6 i el 12 de juny ja que les activitats que se’ls demanarà inclouen mesura d’àrees i volums del murs, cosa impossible ja que estan recoberts de plantes enfiladisses i punxegudes. Amb l’actuació dels alumnes els murs han quedat llestos per ser mesurats.

Des de l’institut volem agrair-los la col·laboració per que malgrat la calor van treballar amb diligència i entusiasme. També volem agrair la col·laboració municipal (l’ajuntament ens va cedir els guants) i familiar (gran part de l’alumnat va portar de casa les tisores de podar) així com l’organització per part dels professors acompanyants Mamen Garcia i Joan Faus (en actiu) i Joan Polo (jubilat).

Podeu trobar més fotos en aquest enllaç.