LLIURAMENT DIPLOMES DELF (Paco Brunet)

El passat dimarts 29 de novembre es van lliurar els diplomes DELF scolaire 2016 per part de l’Institut Francès de Barcelona a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa. L’Institut Francès de Barcelona, juntament amb el Departament d’Ensenyament, pretén fomentar el coneixement de la llengua francesa apropant al territori la possibilitat de realitzar les proves per obtenir els diferents títols i no haver de desplaçar-se a Barcelona.
En la convocatòria de l’any passat un grup d’alumnat del nostre centre, amb el suport de l’exprofessora Suny Chermés, vam preparar aquestes proves tots els dimecres a la tarda fins a la convocatòria de la prova. Aquest esforç es va veure recompensat amb l’obtenció del títol del nivell A2 corresponent. L’alumnat que va obtenir el títol va ser Joel Àlvarez, Cristina Biosca, Costin Iordache, Janou Hakima, Cristina Luca, Manal Mabrouk i Andrea Royo.
Des d’aquestes línies, l’institut Els Alfacs vol felicitar l’alumnat que va obtenir el títol i encoratjar-los a continuar millorant el seu nivell de francès. Animar a d’altres alumnes a preparar aquestes proves i obtenir l’acreditació del coneixement de llengües, en aquest cas del francès, que en un futur els poden obrir oportunitats professionals. I també agrair a Suny Chermés la tasca feta i a Cinta Blanc, la nova professora de francès del centre, per continuar aquest camí i ajudar el nostre alumnat a obtenir l’acreditació corresponent.