LA UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI DE TARRAGONA I TORTOSA (URV) ES PROMOCIONA AL NOSTRE INSTITUT

Avui, després del primer pati, els alumnes de 2n de batxillerat han assistit a la xarrada de la URV a càrrec de Jordi Gros, responsable de l’Oficina d’Orientació Universitària, i Maria Domingo, becària del grau de Publicitat i Relacions Públiques. Noèlia Borràs, coordinadora de batxillerat, ha organitzat aquesta activitat d’orientació per als alumnes de 2n de batxillerat..

Tant un com l’altra han ressaltat el tracte personalitzat i la relació propera amb l’alumnat. També cal dir que és una universitat amb orientació internacional amb més de 800 convenis internacionals per tal que els estudiants puguen fer estades acadèmiques en universitats de tot el món. De fet, la Maria Domingo tornava d’una estada a Bèlgica on ha reforçat alguns aspectes del seu grau de Periodisme.

Les matrícules oscil·len entre els 1500 i els 2600 euros depenent dels graus i hi ha la possibilitat de tramitar beques (per notes, per família nombrosa, per ingressos econòmics…) que redueixen notablement les despeses que comporta estudiar en una universitat.

Es tracta d’una universitat amb 47 graus universitaris i amb 12 centres propis ubicats a diferents campus de les comarques de Tarragona.

Us deixem el correu i el telèfon de la URV per si necessiteu fer alguna consulta: orientacio@urv.cat / 977 55 81 91.