Intercanvi Hamburg 2017/18

El passat dimecres 27 va finalitzar la 1a part de l’intercanvi que el nostre centre realitza amb estudiants d’Hamburg. Després d’una setmana plena d’activitats que han anat des de participar a les nostres classes, visitar les activitats habituals dels port (visita a la llotja, arribada de les barques de pesca,…), fer activitats esportives junts (piraguada des de Miravet a Benifallet o pujada a la Foradada), visitar atractius turístics del voltant (visita a Peníscola), etc els alumnes alemanys van marxar dimecres a les 8h del matí amb la satisfacció d’haver passat una gran setmana però amb la tristesa d’abandonar uns nous amics amb qui han compartit moltíssimes hores els darrers 7 dies. No han de patir gaire, el proper 3 d’abril es tornaran a retrobar, aquesta vegada, a Hamburg.

Des de l’institut valorem molt positivament aquestes experiències on no només es millora la pràctica oral de les llengües sinó també es coneix millor una altra cultura (nous menjars, noves organitzacions horàries del dia, noves maneres de saludar-se,…). Animem tot l’alumnat a participar en aquests intercanvis (intercanvi amb Hamburg a 4t d’ESO i a Brives-Charensac a 3r d’ESO). Finalment felicitem les famílies participants per l’ajuda en l’èxit d’aquests intercanvis.

Si voleu consultar més imatges en trobareu a aquest àlbum de google.