ALUMNES DE BATXILLERAT VISITEN LA UAB (UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA)

(Noèlia Borràs)
Dilluns 27 de febrer els alumnes de primer i segon de batxillerat van visitar el campus de la Universitat Autònoma de Barcelona i van assistir a una xarrada informativa sobre els diferents graus que existeixen i les característiques de la selectivitat, entre altres qüestions.
Va estar una visita molt completa i els alumnes van poder trobar tota mena d’informació. L’encarregada de la visita va insistir sobretot en el fet d’assolir el màxim de nota per poder entrar en la universitat i en el grau desitjat.