Visita l’Escola d’Aqüicultura el catedràtic de la Universitat Politècnica de València Miguel Jover Cerdà

_Q4A5702El passat 23 de març van estar en l’Escola d’Aqüicultura membres del Grup d’Aqüicultura i Biodiversitat GAB-UPV. Ens subministraren un nou prototip de pinso per a la propera experiència d’engreix de polp Octopus vulgaris que realitzaran els alumnes de l’escola en el

mòdul d’engreix de Mol·luscs. Aprofitant l’estada dels investigadors, concentràrem  tots els alumnes en l’aula gran per a escoltar la xarrada a càrrec de Miguel Jover amb el títol “Los piensos en la nutrición y alimentación acuícola”, on els alumnes van aprendre com es fabrica el pinso que utilitzen diàriament per a alimentar peixos i polps i problemàtiques de futur i noves línies d’investigació.

Cal recordar que tenim un acord de col·laboració entre l’Institut Els Alfacs i la Universitat Politècnica de València per a provar en les nostres instal·lacions, els nous pinsos formulats pels investigadors del GAB. Aquest acord permet als alumnes participar en un projecte d’innovació, al mateix temps que aprenen realitzant les tasques pròpies del mòdul de Mol·luscs. I a l’Escola d’Aqüicultura  poden estar en contacte amb el sector i conèixer de primera mà els últims avenços.