Viatge a París 2017

franca

Ja s’acosta el viatge a París. Hem trobat convenient posar a disposició dels pares en la web les indicacions que vam donar a la reunió que vam fer amb els pares al maig.

Indicacions: VIATGE A PARÍS (del 23 al 29 de juny de 2017)

1. SORTIDA: La sortida serà el dia 23 de juny a les 14,00 hores, des del pàrquing del camp de futbol.
  2. INTENDÈNCIA I ROBA: Al bus cal portar entrepà i beguda en una motxilla petita, a més, una jaqueta i un coixí. Pel viatge cal portar calçat còmode, roba d’estiu, pijama i necesser.
  3. ARRIBADA PARÍS: Està previst arribar el dia 24 pel matí, però es farà una visita a la ciutat i no s’anirà a l’hotel fins la nit, a l’arribar-hi es repartiran les habitacions.
  4. DINERS: En el preu del viatge ja està tot inclòs.
  5. VISITES: París –Eurodisney – Versalles – Loire – Futuroscope.
  6. DOCUMENTACIÓ: S’ha d’haver lliurat a secretaria la targeta sanitària europea i el permís de sortida signat per la policia. A més, al viatge l’alumnat ha de portar el DNI original.
  7. MÒBILS: És important que us informeu de les condicions de ROAMING a la vostra companyia de telefonia i que tingueu aquest servei activat.
  8. BUS: El bus està dotat de dos conductors.
  9. TORNADA A LA RÀPITA: La tornada serà el dia 29 al matí. S’informarà de l’hora aproximada d’arribada al pàrquing del camp de futbol el mateix matí.
  10. L’alumnat haurà de portar la SAMARRETA BLAVA que va donar l’institut a l’iniciar 1r d’ESO, ja que en algun lloc multitudinari se l’hauran de posar.
  11. Al TWITER de l’institut: @insalfacs anirem posant informació.
  12. Per qualsevol emergència podeu trucar al telèfon 649 87 62 49 que portarà el professorat.

El professorat acompanyant serà el següent:

Francesc Brunet, Ximo Chust, Nerea Valero, Adriana Ferreres, Joan Faus i Miquel Pérez.