Trobada d’intercanvi territorial d’Escoles Verdes-Ulldecona 2017

img-20170310-wa0008Diversos alumnes del nostre centre van participar dijous 9 de març a Ulldecona en una jornada d’intercanvi d’experiències d’escoles Verdes de les Terres de l’Ebre. Els van acompanyar les professores Anna Añó i Núria Panisello. Els nostres alumnes van informar a la resta de participants dels projectes més reeixits del nostre centre (hort escolar, compostadora, construcció d’una rocalla, recollida selectiva de paper i piles,..etc) i van rebre les experiències de les altres escoles. També van estar informats del projecte “Nius”, van participar en una plantada col·lectiva d’arbres així com els diversos jocs que es van organitzar. L¡institut està molt satisfet de la col·laboració de l’alumnat i professorat en aquesta jornada. Podeu clicar aquí si voleu veure les imatges de la jornada.