SORTIDA CAMP D’APRENENTATGE: TERRA DE SAL

Cliqueu aquí per veure les fotos de la sortida i  aquí per a veure el dossier de treball.

Durant aquest mes de maig, els alumnes de 2n d’ESO han realitzat l’activitat Una Terra de Sal. Es tracta d’una activitat inclosa en el Treball de síntesi i es coordina amb el Camp d’Aprenentatge del Delta de Sant Carles de la Ràpita. En aquesta sortida es fa un itinerari per conèixer la flora  i  la  fauna  del  Delta  més  salat  i  els  aprofitaments tradicionals  d’aquest  entorn  natural. S’observen  les  plantes  del  salobrar  i  les  seves adaptacions a un  sòl salat, s’identifiquen les aus aquàtiques que viuen a la Tancada i els salobrars propers, i descobrim el funcionament d’unes salines a les instal·lacions de MónNatura Delta.

La sortida està subvencionada per l’insitut i tant els alumnes com els professors solen gaudir en fer-la.