SETMANA DEL COMERÇ

Raül Vidal

Aida Martorell

Cliqueu aquí per veure el vídeo amb entrevistes a diversos comercials de la Ràpita.

Dijous 15 de març, els alumnes del CFGM d’Administració i Gestió van recórrer els carrers del poble visitant diversos comerços adherits a la Unió de Comerç Rapitenc. En aquestes visites, els alumnes acompanyats dels professors Raül Vidal i Aida Martorell, van fer fotos dels comerços i van enregistrar vídeos amb entrevistes als diferents comerciants per tal d’elaborar un vídeo-presentació que es projectarà durant els actes de cloenda de la setmana del comerç i que tindran lloc el diumenge dia 25. Aquesta setmana del comerç, tot i celebrar-se a nivell de tota Catalunya, tindrà com a ubicació per a la seva cloenda el nostre municipi i, mitjançant aquesta col·laboració, els alumnes d’Administració i Gestió hem volgut aportar un granet de sorra més a la riquesa comercial, econòmica i social del nostre entorn.