PROJECTE PARET VEGETAL

Rosanna de la Vega i Alejandro Castañeda

Cliqueu aquí per veure totes les fotos.

Càlcul de perímetres, jardineres, plantes enfiladisses, boques d’aigua…Tot forma part d’un nou projecte que s’està engegant a l’institut Els Alfacs i que els alumnes  són els protagonistes. L’activitat  “Projecte de centre d’espais verds”  és una proposta interdisciplinària per tal de poder treballar més específicament les habilitats socials i competències bàsiques a partir d’unes eines més professionalitzadores, manipulatives i vivencials.

Un dels objectius serà la  construcció d’una paret vegetal per la reixa del recinte, per a això s’han dissenyat una sèrie de jardineres per a poder plantar-hi unes plantes enfiladisses, típiques del nostre clima, ja que, així, es podran enlairar per tota la reixa del centre. Els materials utilitzats són de reutilització i que els alumnes repararan per a realitzar l’exercici.

El projecte està emmarcat dins del programa d’Escoles Verdes que atorga el Departament de Territori i Sostenibilitat  en què l’ Institut forma part. L’activitat s’ha iniciat enguany i la seua  finalitat es aconseguir que els joves vegin una utilitat a tot el que s’explica a les aules i que se sentin realitzats amb el seu treball.

Bona feina!