PROGRAMA ESCOLA I EMPRESA

El dia 7 de febrer els alumnes del CFGM de Gestió Administrativa i d’Economia de l’Empresa de 1r de Batxillerat van assistir a una xarrada del programa Escola i Empresa.

Aquest programa es centra en la trobada entre l’alumnat i la gerent Marta Domènech que dirigeix la seua pròpia empresa,  l’Hotel-Hostal Sport situat a Falset (Tarragona).

Mitjançant una pluja d’idees i amb l’ajuda de la Marta, els alumnes han anat descobrint quines són les habilitats d’un empresari: iniciativa, lideratge, compromís, assumpció de riscos, esperit d’equip i esperit crític entre d’altres.

D’aquesta manera els alumnes han pogut conèixer de primera mà les dificultats i les satisfaccions de treballar en el teu propi negoci.

(Isabel Casanova)