PARTICIPACIÓ DE L’INSTITUT ELS ALFACS A LA XXXIII RODA DE TEATRE INFANTIL I JUVENIL

Dimecres 16 de maig de 2018, el grup de teatre de l’institut Els Alfacs ha tingut l’oportunitat de participar a la XXXIII Roda de Teatre Infantil i Juvenil del Montsià, a l’Auditori d’Amposta.

Els participants han estat els següents:

DE 3r d’ESO A: Enric Chust Gimeno. DE 3r ESO B: Amel Betalú Chaibi, Mariona Curto Torta, Pau Gavaldà Rodríguez. DE 3r ESO C: Oriol Álvarez Puig, Alexandra Garcia Carbó, Marta Gavaldà Rodríguez, Carmen Rivas Cayuelas, Júlia Balagué. DE 3r ESO D: Alba López Galo. De 4t ESO A: Èric Enrich Calbet, Pau Navarro Monllaó. De 4t ESO E: Albert Querol Montañés

Per començar, hem escoltat la presentació de l’acte, per part d’Emília Serret, del Centre de Recursos Pedagògics del Montsià (CRP) i també la presidenta del Consell Comarcal del Montsià, Carme Navarro Balada, que ha dirigit unes paraules de suport a tots els presents.

Els primers en actuar han estat els alumnes de l’escola Joan Baptista Serra, nois i noies de diferents edats, que han representat 4 obres teatrals. La primera obra interpretada ha estat Blancaneus; després, Un viatge a Transilvània, un obra elaborada per una alumna del mateix centre, que tracta sobre uns amics que van a visitar el castell del famós Dràcula i s’enduen un ensurt. Seguidament, Les diferents cares de la Lluna, un obra que tracta sobre un grup d’alumnes que van a visitar un planetari, per veure i aprendre les diferents cares de la Lluna. I, finalment, El telèfon espatllat, que explica la història d’un poble on es creen uns rumors que van passant de persona en persona, i es converteixen en una versió distorsionada de la realitat.

Seguidament, els alumnes del grup teatral de l’institut d’Alcanar han recitat els sonets de William Shakespeare traduïts per Gerard Vergés.

Després, hem gaudit de la representació teatral Vull que m’estimin!, per part dels alumnes de l’Institut Els Alfacs amb alumnat de 3r i 4t de l’ESO.

I l’última actuació fou la dels alumnes del Col·legi Sagrada Família, de Sant Carles de la Ràpita. Han representat La rebel·lió dels contes, on els nois i noies interpreten alguns dels personatges dels famosos contes de Walt Disney i el germans Grimm  i es rebel·len contra el destí del seu personatge.

Cal felicitar l’alumnat participant per la seua actitud respectuosa i pacient i per haver fet una actuació molt interessant i que ha entusiasmat el públic de l’Auditori!!