L’institut Els Alfacs engega el curs 2017-18 amb les Tècniques d’Estudi per als alumnes de 1r d’ESO

Els dies 4, 5 i 6 de setembre de 16:30 a 18:00, els alumnes de 1r d’ESO que es van inscriure al curs Tècniques d’Estudi van poder assistir a aquestes classes. L’AMPA subvenciona aquesta formació per a l’alumnat més jove del centre des de fa molts cursos. L’assistència de l’alumnat, tot i ser voluntària,  és força majoritària i durant tres dies els alumnes de 1r d’ESO reben formació per tal de poder organitzar-se millor i també per adquirir certes tècniques que els permetran afrontar amb més seguretat i eficàcia el temps d’estudi i aprenentatge.

Així cal establir bons hàbits d’estudi (emprar adequadament l’agenda, estar atent a classe, repassar els temes a casa…), organitzar-se adequadament l’espai d’estudi i el temps d’estudi i aplicar el mètode d’estudi 2LSERMA (Lectura ràpida,Lectura comprensiva,Subratllat, Esquemes, Resums, Memòria i Autocomprovació.