ÍNGRID COMÍ REP EL PREMI DEL CONSELL SOCIAL DE LA URV PEL SEU TREBALL DE RECERCA

La URV va premiar el 30 de novembre l’excel·lència d’onze treballs realitzats per alumnes de batxillerat i d’FP. Íngrid Comí Ferré, sota la tutorització de Carles Roset, va ser una de les premiades amb el treball de recerca del curs passat titulat L’amor en els contes.Normalment els treballs d’investigació que apareixen als periòdics surten dels centres més avançats, de les universitats… Tanmateix, els protagonistes d’aquests premis de la URV foren uns altres: un grup de jóvens estudiants que es van prendre molt seriosament els seus treballs d’investigació abans d’haver sortit fins i tot de l’institut.

Es tracta dels Premis del Consell Social de la URV que atorgaren onze premis a treballs d’investigació de batxillerat i cicles formatius de grau superior elaborats el curs passat 2016-17. Aquests premis ajuden a entrar amb bon peu a la universitat i el premi consisteix amb un ordinador portàtil i l’import dels crèdits matriculats en el primer curs del grau escollit a la URV. A més, l’institut on es va realitzar el treball rep un xec regal de 300 euros per a adquirir material didàctic o bibliogràfic.