EXPOSICIÓ DE CÒMICS A LA BIBLIOTECA

img_20161219_101054_easy-resize-comEls alumnes de 1r d’ESO, durant el 1r trimestre d’aquest curs, han treballat l’estudi i la configuració d’un còmic. Aquesta tasca ha estat proposada amb coordinació des de l’àrea de llengua catalana i des de la biblioteca. Els alumnes a més d’estudiar: El llenguatge del còmic, les parts del còmic, els tipus de plans…han dedicat 3 sessions per al disseny del seu propi còmic digital. Aquest any la temàtica era El Nadal. Un cop acabat, cada alumne havia de penjar el seu còmic en un document compartit.

Finalment, hem fet les presentacions de tots els còmics de la classe de manera individual emprant la pantalla digital i les presentacions “slide” del Drive. Cada alumne ha explicat com li ha sorgit la idea i llegeix el còmic a tots els companys. Entre ells s’han avaluat i han escollit els 6 còmics millors de cada classe per preparar una exposició a la biblioteca.