DECIDINT EL NOSTRE FUTUR (FÒRUMJOVE 2017)

Dijous passat un grup d’alumnes de 4t d’ESO i de 3r d’ESO van poder assistir al FòrumJove 2017 d’Amposta. Allí van poder assessorar-se dels cicles formatius d’arreu de les comarques de les Terres de l’Ebre (CFGM de Busseig a Profunditat Mitjana de l’Ametlla de Mar, CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència i Carrosseria de l’INS Montsià, CFGS en Gestió Forestal i Medi Natural…). A més, també es van mostrar força interessats pels cicles de grau mitjà (Operacions de Cultiu Aqüícola) i superior (Producció Aqüícola) que els ofereix la nostra Escola d’Aqüicultura situada a la carretera del Poble Nou.

D’altra banda, el psicòleg Pere Clotet va fer una xarrada força interessant en què els jóvens havien de reflexionar sobre el seu grau de motivació i també sobre la importància de canviar l’actitud per poder assolir al màxim els nostres objectius en la vida. Vam poder visionar el vídeo següent per tal de reforçar la xarrada: Si els diners no fossin la motivació, què faries? d’Alan Watts.