CAMPANYA DE RECOLLIDA DEL GRAN RECAPTE (SERVEI COMUNITARI)

Mamen Garcia i Joana Toro

Alumnes de 4t d’ESO del nostre institut participen aquest curs per primera vegada al programa de Servei Comunitari.  Aquest programa pretén que els alumnes siguin conscients dels problemes socials que hi ha a la nostra societat i contribueixin a millorar la comunitat en la qual viuen.

Entre d’altres activitats, els estudiants han ajudat a la Campanya de la recollida d’aliments del Gran Recapte d’aquest cap de setmana que s’ha fet a tot l’estat. Els voluntaris s’han fet ressò de la campanya dins l’institut i han format part del grup de col·laboradors que els  dies 1 i 2 de desembre han recaptat aliments als supermercats del poble per a la gent més desfavorida del nostre municipi.