ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT ALS TALLERS CIENTÍFICS DE LA URV

J.Vicente Gaspar

Cliqueu aquí per veure totes les fotos.

Avui els alumnes de 2n del batxillerat científic i tecnològic han assistit als tallers experimentals que ofereix la URV dintre del marc de la Setmana de la Ciència.

Durant la Setmana de la Ciència té lloc la sisena edició del programa Fem recerca!, una activitat que permet als estudiants de secundària entrar als laboratoris i a les aules de la Universitat per participar en tallers científics i ser-ne els protagonistes durant unes hores. A més, el Projecte APQUA organitza durant tota una setmana, juntament amb l’AEQT, tallers experimentals en què els alumnes poden realitzar activitats atractives que il·lustren diversos continguts científics relacionats amb la ciència i la tecnologia químiques.