ACTIVITAT INTERCANVI ESCOLES VERDES INSTITUT-ESCOLES

Mamen Garcia

Aquest fi de curs hem dut a terme una activitat d’intercanvi amb els altres centres educatius del nostre municipi.

La darrera visita, la van realitzar els alumnes de 3r de primària de l’Horta Vella que van venir al nostre institut per conèixer totes les activitats de sostenibilitat mediambiental que realitzem dins del nostre recinte.
Part dels alumnes de 4t ESO de l’optativa de cultura científica juntament amb altres alumnes de 1r i 2n d’ESO de manteniment d’espais verds van fer la visita guiada i un taller de “Nendo Dango” unes bombes de llavors d’origen japonès que servien per sembrar on la vegetació era molt densa.