18è Espai de l’Estudiant (Valls)

Divendres 9 de març es fa fer una sortida adreçada a l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de batxillerat. Aquesta sortida s’engloba dins de l’orientació que s’està duent a terme en aquests nivells per tal que l’alumnat pugui veure quines alternatives de formació postobligatòria i universitària tenen al seu abast.

Aquest contacte directe amb els cicles formatius i graus universitaris va tenir lloc a la ciutat de Valls dins del seu 18è Espai de l’Estudiant on podien gaudir de tota l’oferta formativa en un sol espai.

Des del centre apostem per aquestes sortides que acosten el nostre alumnat amb el seu futur formatiu més proper.