LLIURAMENT DIPLOMES DELF

El passat dijous 1 de febrer es van lliurar els diplomes DELF scolaire 2017 per part De l’Institut Francès de Barcelona a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa. L’Institut Francès de Barcelona, juntament amb el Departament d’Ensenyament, pretén fomentar el coneixement de la llengua francesa apropant… Llegeix més»

Esquiada 2018

Del diumenge 21 al divendres 26 de gener més de 60 alumnes de l’ESO han participat en l’esquiada que organitza cada 2 anys el departament d’Educació Física de l ‘institut els Alfacs. Tret de les habituals i inevitables caigudes (sense més gravetat que lleus contusions)… Llegeix més»

DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Noèlia Borràs
Demà 30 de gener a l’institut, commemorem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau. L’any passat vam realitzar una activitat conjunta el dia 30 de gener (lectura per megafonia d’uns manifestos escrits pels nostres alumnes acabant amb una cançó). Enguany us… Llegeix més»