ESCOLA D’AQÜICULTURA

CF GESTIÓ ADMINISTRATIVA

SUPORT DE L’AJUNTAMENT DE LA RÀPITA EN ACTIVITATS DEL CURS 2016-17

La comunitat educativa de l’INS Els Alfacs mostrem l’agraïment a l’Ajuntament de La Ràpita per haver-nos donat suport en la realització d’activitats culturals i esportives les quals ajuden a potenciar hàbits i valors entre el nostre alumnat.

ACABEM EL PRIMER TRIMESTRE AMB UN PROJECTE!: EL JOC DE L’IMPERIALISME

Alumnes de socials de 4t d’ESO han treballat aquests últims dies de l’any el tema de l’imperialisme i el colonialisme amb la realització d’un projecte. Aquest consistia en elaborar un joc de taula on entressin en joc les potències que van dur a terme la colonització d’Àfrica i Àsia a finals del segle XIX. El seu enginy, treball, imaginació i originalitat han fet que produïssin uns jocs molt i molt divertits. Enhorabona!

L’EXALUMNA JOANA CARRILLO EXPLICA COM FER UN BON TREBALL DE RECERCA

El passat 1 de desembre l’ exalumna del nostre institut Joana Carrillo, estudiant de primer del grau International Business  Economics a la Universitat Pompeu Fabra, va fer una xarrada molt interessant als alumnes de primer de batxillerat sobre l’experiència que va representar per a ella l’elaboració del treball de recerca. Joana va donar una sèrie de pautes i consells als alumnes que han d’iniciar aquest treball durant el curs 17-18 i va respondre moltes preguntes que aquests li van plantejar al respecte. La xarrada va motivar molt els assistents,  va ser propera i molt interessant. Moltes gràcies Joana per la teva col·laboració!

CHRISTMAS CARDS WORKSHOP

(Rosanna de la Vega i Mercè Izquierdo)
Cliqueu aquí per veure totes les fotografies
El passat dia 1 de desembre es va organitzar un taller de postals de Nadal en anglès com a cloenda del primer trimestre. L’activitat va està dirigida per una professora nascuda al… Llegeix més»