Participació

Aquest espai té com a objectiu fomentar la participació de la comunitat educativa i compartir les experiències amb les quals ens agradaria comptar amb tots i totes vosaltres.

T’animem a participar en les següents propostes:

Sant Jordi 2017

Com cada curs, per aquestes dates, l’INS Alella es prepara per a celebrar la gran festa de Sant Jordi. Enguany, s’han organitzat tres concursos que obren les portes a la creativitat artística:

El teu insti… la teva música

Projecte que vol enriquir la cultura musical dels estudiants, del professorat i el personal del centre. T’animem a escollir les melodies que s’escoltaran en els canvis de classe.        + Informació

Ets un instagrammer?

Des del mes de març d’aquest any, el nostre té instagram. Ens agradaria que ens ajudessis a fer-ho créixer.         + Informació

Concursos

Anima’t a participar en els diferents concursos que proposen els seminaris durant el curs.                      + Informació

Per últim, si tens alguna idea per realitzar noves activitats que puguin interessar els membres del nostre centre i/o millorar la nostra web o la nostra comunitat d’aprenentatge posa’t en contacte amb la comissió web del consell de delegats i delegades o amb la comissió TAC del nostre centre.

Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració 😉 !