Els estudiants de 4t d’ESO realitzen un taller de ciutadania responsable en llengua francesa!

Els alumnes s’apropen a la cultura de la pau, al coneixement de les diferents cultures, de les desigualtats i conflictes que trobem al món.

Amb l’objectiu d’educar per a una ciutadania responsable, utilitzen el joc com a recurs pedagògic que permet fer l’exercici de veure la realitat des d’una òptica diferent de la pròpia i posar-se a la pell de l’altri.

Aquesta activitat, subvencionada per l’Ajuntament d’Alella i la Diputació de Barcelona, es compon de dos tallers en sessions de dues hores. Els dinamitzadors són persones francòfones i aprofitem aquesta ocasió per treballar la comprensió i l’expressió oral dels alumnes de Francès de 4t d’ESO.

taller frances