Els estudiants de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat comencen les proves DELF!

Avui i demà, els estudiants de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat de francès començaran les proves escrites per obtenir la certificació DELF escolar. Les proves orals es realitzaran el 10 i l’11 de maig respectivament. Els alumnes de 4t d’ESO es presentaran al nivell A2 i els de 1r de Batxillerat al nivell B1.

Els diplomes DELF escolar són un títol que certifica el coneixement de llengua francesa dels estudiants de secundària. Estan harmonitzats sobre l’escala dels sis nivells del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües, són independents i ratifiquen el domini de les quatre competències lingüístiques.

Us desitgem molta sort a tots i a totes!