‘Ale Ale, vi amb empenta’!

El proppassat dimecres 24 de maig, a les 19h, a la sala d’actes de l’Institut d’Alella, va tenir lloc la presentació del primer vi elaborat pels estudiants del CFGS de Màrqueting i Publicitat Enològics.

Per a la presentació, es va comptar amb la presència del Sr. Salvador Puig, director de l’INCAVI, el Sr. Joaquim Batlle, president del CRDO Alella,  la Sra. Carmina Pinya, directora dels Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental, i el Sr. Andreu Francisco, alcalde d’Alella.

Durant l’acte de presentació, que va obrir la directora del centre, M Paulina Rubio, els alumnes van explicar el naixement de l’‘ale ale, vi amb empenta’ des de la vessant més creativa passant per tot el procés del llançament d’un producte nou.

‘Ale Ale, vi amb empenta’ s’ha elaborat amb un 50% de pansa blanca i un 50% de cabernet sauvignon. L’original etiqueta, enrotllada al coll de l’ampolla, contribueix a la comunicació del projecte educatiu i de la zona vitivinícola que l’envolta.

Va presentar l’acte el periodista i alumne Lluís Pujol i la sommelier alellenca Rosa Vila va obrir la primera ampolla. També es va poder degustar un tastet amb una tapa feta a mida del vi, elaborada per Gonzalo Rivière i Luca Marongiu del Restaurant Els Garrofers d’Alella, en col·laboració amb els estudiants.