Ens conviden a l’acte de lliurament dels premis del concurs escolar Consumópolis 12 a Barcelona!

Durant els darrers mesos, estudiants de primer, segon i tercer d’ESO han participat en el Consumópolis 12 – Internet: En fas un ús responsable? organitzat per l’Escola del Consum de Catalunya de l’Agència Catalana del Consum i promogut per l’Agència Espanyola de Consum, Seguretat alimentària i Nutrició (AECOSAN).

Consumopolis12

Enguany, el grup Paltejula de 2n dESO ha aconseguit el segon premi a Catalunya a la categoria de primer cicle de lESO i el grup Animals&CO de 3r dESO ha guanyat el segon premi a Catalunya a la categoria de segon cicle de lESO.

Lacte de lliurament de premis es va celebrar ahir, 8 de juny, a la sala d’actes del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada a Barcelona. Van acompanyar als grups premiats, els estudiants de 2n d’ESO que també han participat en aquesta edició d’aquest concurs.

Consumopolis 12 foto grup

Consumopolis 12 Paltejula

Paltejula

Consumpolis 12 Animals and co

Animals&CO

Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra participació 😉 !