Festa de Sant Jordi

El dia 22 d’abril vam celebrar l’acte cultural de Sant Jordi. Alumnes i professors van col·laborar per organitzar i dur a terme totes les activitats.

Primerament es va fer un intercanvi de llibres organitzat pels delegats, on aquells que havien portat dies abans els llibres que volien canviar (en total van arribar a sumar més de setanta llibres), en van poder agafar d’altres.

A la una va començar l’acte cultural. Presentat per les alumnes de Batxillerat Humanístic, es van donar els premis de la Mostra Literària de l’Institut de totes les categories; els premis de Matemàtiques, Fem Mates i les Proves Cangur, i també el guanyador del Concurs de Fotografia Matemàtica. Es van lliurar també diplomes als participants del concurs Odissea; va sortir escollida la portada de l’agenda 2016-2017 i aquells alumnes que havien dissenyat les portades i el diploma de la mostra.

Tots aquests lliuraments van anar intercalats amb diferents actuacions musicals (veu i teclat, una cançó de Michael Jackson, el Cànon de Pachelbel en violí) i recitats de textos i poemes en diferents idiomes.

Volem donar les gràcies a tots els que hi vau participar, tant en l’organització com en els diferents concursos.

A continuació us deixem algunes fotografies de la festa del divendres.

Text: Laura León

Fotografies: Pedro Tomás Morais i Albert Prieto