Els estudiants de 1r i 2n de batxillerat visiten la facultat de Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de Barcelona!

Ahir, 24 de gener, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat de l’INS Alella han anat a la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona (UB) a escoltar una xerrada sobre sistemes de recomanació i la seva integració en interfícies 2D i 3D a càrrec de les doctores Maria Salamó i Imma Rodríguez. Després han participat en un taller on han posat en pràctica alguns dels punts dels quals parlava la xerrada.