Eduquem en valors

Aquest matí, a les 12h, hem fet una aturada de les activitats habituals per llegir el text següent:

Davant la situació actual, l’INS Alella es vol refermar en un dels valors clau en la formació dels nostres alumnes i que consta en el Projecte Educatiu de Centre:

“Les relacions dels membres de la comunitat escolar vindran marcades per una actitud de respecte i tolerància, que possibiliti i faciliti expressar lliurement els diferents punts de vista en un clima favorable”.

Això vol dir que, com sempre hem fet, continuarem treballant per la pau, el respecte, la tolerància, el diàleg i la convivència.