Consumópolis 12

Durant els darrers mesos, estudiants de primer, segon i tercer d’ESO han participat en el Consumópolis 12 – Internet: En fas un ús responsable? organitzat per l’Escola del Consum de Catalunya de l’Agència Catalana del Consum i promogut per l’Agència Espanyola de Consum, Seguretat alimentària i Nutrició (AECOSAN).

En aquesta edició, han acabat 18 grups el joc en línia i el treball en grup:

• 1r d’ESO – Els continents, Kebabs, Embutiparty, Els colors, Los Pandas, Galaxia, The planets, Nenene, The birds, Plim, Zoo, Els Cracks.
  • 2n d’ESO – Nagam, Hereos, Paltejula, Nosotros, Tets.
  • 3r d’ESO – Animalsandco

Podeu consultar els seus treballs navegant pel següent núvol d’etiquetes 😉 !

També, cal assenyalar que la majoria de grups han tingut dificultats en el moment de fer la reflexió sobre el comerç electrònic. Per fer-la ha estat molt útil consultar la llista de reproducció comprar per internet del Canal Consum TV de l’Agència Catalana del Consum.

Podeu trobar més informació al blog alnuvol.info

Alnuvol