Pau Redón, exalumne de l’institut, ha participat durant el 2020, al projecte PROMYS Europe de la Universitat d’Oxford

PROMYS Europe és l’associació de PROMYS, Wadham College i el Mathematical Institute de la Universitat d’Oxford, i el Clay Mathematics Institute. És un programa dissenyat per estimular els astudiants de secundària amb ambicions matemàtiques a explorar les matemàtiques des d’una vessant creativa. Cada any, es seleccionen estudiants preuniversitaris de tota Europa, que es reuneixen durant sis setmanes de rigurosa activitat matemàtica al Wadham College, Oxford. El curs passat, entre aquest grup selecte d’estudiants hi va ser en Pau Redón, exalumne de l’Ins Alella que sempre ha mostrat un interès i un talent especials per a les matemàtiques.

L’objectiu del programa és proporcionar un entorn per a joves amb talent que desperti la seva curiositat i fomenti una profunda implicació personal amb els elements creatius i col·laboratius de les matemàtiques i les ciències.

Volem Felicitar al Pau Redón, així com a tots els seus companys, per haver gaudit d’aquesta experiència tan enriquidora. La fotografia del seu grup apareix al flyer de promoció del projecte per al curs 2021, i el podeu veure AQUÍ.

Enhorabona a tots i a totes!