Espai Jove

L’Espai Jove ofereix els següents serveis:

1. PIDCES – Projecte d’Intervenció i Dinamització dels Centres Educatius de Secundaria.

En aquest servei donem informació relacionada amb:

• els itineraris educatius
  • serveis i activitats municipals
  • informació de salut i consum
  • atenció a altres dubtes que puguin tenir els alumnes de l’INS Alella amb altres temes del seu interès.

Aquest servei es realitza al vestíbul de l’INS Alella al taulell cada dijous de 10:15h a 10:40h

2. Orienta’t:

S’ofereix un servei gratuit d’orientació i acompanyament en la tria d’itineraris formatius i acadèmics.

Dimarts i dimecres de 17 a 19h. Hores concertades 93 540 72 45 – 615 84 47 28

3. Espai educatiu de deures:

L’Espai 12·16 posa a disposició de l’alumnat de 1r a 4t d’ESO un espai d’acompanyament educatius: una aula d’estudi dinamitzada i assistida per una pedagoga. L’espai de deure és obert dos dies a la setmana, dimarts i dijous, de 16 a 18h. L’espai està pensat perquè els joves puguin estudiar, fer els deures i els treballs escolars, aprendre tècniques d’estudi. Aquest servei és gratuïta però les places són limitades

4. Espai de trobada:

L’Espai 12·16 també ofereix un espai de trobada en el qual els nois noies, de 12 a 16 anys, es poden trobar per estudiar, fer treballs, navegar per Internet amb el servei gratuït de WIFI, fer ús dels ordinadors disponibles o passar una estona d’esbarjo,  jugant al futbolí i/o compartint jocs de taula. Aquest espai és obert de 16 a 19h.

El espai jove també realitza xerrades, exposicions i tallers al nostre institut o al Espai Jove (antigues escoles Fabra) de diferents temàtiques:

• Exposició “El tabac al descobert”
  • Exposició “Treure-li suc a la sexualitat”
  • Xerrada “Stop Mare Mortum” Novetat curs 2015-2016
  • Xerrada Internet segura (ESO)
  • Xerrades igualtat i gènere (ESO i batxillerat)
  • Xerrada de salut i consum (ESO) realitzada per Pep Cura

Al curs 2016-2017 l’Espai jove promourà el projecte GIRA (Servei d’informació i recursos per a joves)