Pansifica’t

Pansifica’t és el resultat d’un projecte posat en marxa durant el curs 2015-2016, dins de l’assignatura Màrqueting digital del CFGS de Màrqueting i Publicitat del Món Vitivinícola. L’objectiu és fomentar la participació dels estudiants en la creació de continguts, on expliquen les experiències enològiques que realitzen en aquest cicle formatiu.

img_2173

Uns continguts als quals s’apliquen diverses accions de màrqueting digital com el SEO, les xarxes socials o l’analítica web. Pensem que aquestes eines és important aplicar-les en un context real, perquè permetrà als nostres estudiants utilitzar-les per als seus projectes i/o botigues online, en un mercat en què té una rellevància creixent l’ Inbound Marquèting.

En el curs 2015-2016, vam crear el bloc pansificat.cat i el compte de twitter pansifica’t, gestionat pels estudiants. A més a més, durant el segon trimestre d’aquest curs hem creat un compte d’instagram i una pàgina de facebook, que estan fent les seves primeres passes.

 

 

Com passa a la vida real, l’estratègia de comunicació d’una empresa o institució necessita eines per poder gestionar la informació i els comentaris dels seus seguidors en relació amb la seva marca. Per aquest motiu, també estem introduint altres instruments com hootsuite, mailchimp, canva,… Però, tot i això, encara faltava un últim pas per comunicar millor el projecte: unificar la imatge de la marca pansifica’t en la seva presència digital i elaborar una veritable estratègia de comunicació. Per tant continuarem treballant en aquest aspecte durant el tercer trimestre.