Viatge a París!

A l’institut es va a París cada dos anys, es porta fent durant un temps perquè el seu resultat és positiu i satisfactori tant pels alumnes com pels professors.

Dilluns 20 de març a les 7:00h sortia el vol en destí a París i vam tornar divendres 24 de març a la nit. Hi vam anar alguns alumnes que estudiem francès de tercer i quart d’ESO i tres professors del centre.

Aquests cinc dies que vam ser-hi els vam aprofitar molt. Vam visitar museus, monuments, llocs importants de la ciutat, vam fer una ruta turística pel Sena… també ens van deixar temps lliure per passejar, comprar o visitar la ciutat; cosa que ens va agradar molt, ja que cadascú anava pel seu compte.

Va ser un viatge molt esperat i desitjat per tots. La nostra estància i convivència ha estat molt positiva i em gaudit molt!

Més endavant us adjuntarem unes quantes fotografies del viatge.