Jornada d’escacs a l’Institut d’Alcarràs

L’institut d’Alcarràs va acollir el passat dia 11 d’abril el 1r Torneig d’Escacs Intercentres de les Terres de Lleida, que va comptar amb la participació dels Instituts Joan Solà de Torrefarrera, l’Institut LaSerra de Mollerussa, l’Institut d’Almenar, l’Institut Samuel Gili i Gaya i l’Institut d’Alcarràs, a més de l’escola Sant Josep Vedruna de Tàrrega.

La jornada ha comptat amb la participació d’un total de 130 alumnes i ha estat inagurada pel Sr. Miquel Àngel Cullerés, director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida i clausurada pel Sr. Miquel Serra, alcalde d’Alcarràs.

Els campions per categories han estat:

• Andreea Alexandru, de l’institut d’Alcarràs (categoria Femenina)
  • Vinyet Palau (categoria Absoluta)
  • Rossend Prats, Adrian Ionescu i Agustí Pont (1r, 2n i 3r classificats categoria 1r i 2n d’ESO)
  • Edgar Niubó, Guerau Messegué i Pol Pifarré (1r, 2n i 3r classificat categoria 3r i 4t d’ESO)
  • El campió per equips ha estat l’institut LaSerra de Mollerussa.

La trobada va comptar amb la col.laboració del Club d’Escacs Mollerussa, l’ajuntament d’Alcarràs, el Departament d’Ensenyament i la Federació Catalana d’Escacs.