Normes i funcionament

Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC)

Aquestes Normes d’Organització i Funcionament són un recull de normativa externa, interna i usos i costums pels que es vénen regint des de la seva fundació les relacions els drets i els deures dels diferents estaments que formen part de la comunitat educativa de l’Institut d’Alcarràs.

Les Normes d’Organització i Funcionament regulen l’organització, el funcionament i la convivència de l’Institut d’Alcarràs. Recullen tot allò que fa referència, dins del seu àmbit, a la normativa legal establerta i regulen aquells aspectes no reglats o no clarament desenvolupats en la normativa, proporcionant un marc més precís per al desenvolupament de les funcions i activitats del centre.

Aquestes Normes seran d’obligat compliment per a tots els alumnes com a usuaris del sistema educatiu, per als pares i mares d’aquests en tot allò que fa referència a la seva relació com a usuaris externs del centre i responsables dels seus fills, per a les empreses i institucions respecte a la seva relació amb el centre com a entitats o organismes col·laboradors, i per als recursos humans adscrits a aquesta organització educativa.

L’àmbit d’aplicació seran els edificis i instal·lacions pròpies de l’institut on es desenvolupen les activitats educatives i extraescolars. Així com qualsevol altre espai, lloc o edifici on es desplaci la comunitat educativa dins o fora del territori nacional. En aquest àmbit s’inclouen també el respecte per les persones i els seus béns o danys.