Certamen de Lectura en Veu Alta

Divendres, dia 11 de maig, vam participar en les semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta. Els nostres alumnes hi participaven en dues categories: els corsaris (per a alumnat de 1r i 2n d’ESO) i la tropa de corsaris (per a alumnat de 3r i 4t d’ESO).

El nivell era molt alt i els nostres representants van fer molt bon paper. De fet, la corsària va passar a la final, que se celebrarà el dia 5 de juny al Teatre Nacional de Catalunya.

Moltes gràcies a tots i totes les participants i sort a la nostra finalista, la Halima Riffi!!!!