Sèrie d’entrevistes treballs de recerca. Julia Blanch i el seu treball “Infants i joves de ningú, infants i joves de tothom: Què passa amb els menors desemparats? “

El treball de recerca és una tasca d’investigació que fa tot alumnat de batxillerat. Es treballa aproximadament des de finals de 1r de batxillerat i durant el primer trimestre de 2n de batxillerat.
Des de l’Institut Pere Ribot volem reconèixer l’excel·lència i publicar entrevistes a… Llegeix més»

Intercanvis internacionals del curs 23-24

A l’Institut Pere Ribot tenim com a projecte de centre oferir la possibilitat a l’alumnat de gaudir de l’experiència de realitzar intercanvis internacionals. Els organitzem mitjançant la plataforma eTwinning, que és una iniciativa de la Comissió Europea. El seu objectiu és proporcionar la infraestructura necessària… Llegeix més»

Sèrie d’entrevistes de treballs de recerca. Aina Sanz i el seu treball “La musicoteràpia i la seva aplicació en els nens amb trastorn de l’espectre autista”

Guanyadora de la postal de Nadal 2023

Un any més, des de la matèria de visual i plàstica s’ha realitzat el ja tradicional concurs de nadales, en el que participa l’alumnat de manera voluntària.
Aquest any la postal guanyadora ha estat la que ha confeccionat la Chaima, una alumna de 2n d’ESO. Moltíssimes… Llegeix més»

Nou concert de Nadal 2023

Com ja és habitual a l’Institut Pere Ribot, cada any realitzem el tradicional concert de Nadal. Un cop més amb el grup de cantaires dels 90 alumnes de 1r d’ESO i al el grup instrumental de l’assignatura de l’optativa de música de 4t d’ESO, hem… Llegeix més»