Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

67 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

CONCERT DE NADAL. VIDEOS

Enviada per pgonza11 el 11/Gen/2016 - 09:57

CONCERT DE NADAL. VIDEOS

Ja podeu visualitzar els videos de les actuacions del concert de Nadal d'enguany.

Informacions: LLIURAMENT TR

Enviada per pgonza11 el 08/Gen/2016 - 14:43

LLIURAMENT TR

Recordeu que aquest proper divendres 15/01 heu de lliurar 2 exemplars del TR un "de luxe" (en color) i un "senzill" (blanc i negre, relligat econòmic). Podeu lliurar-lo entre les 9 i les 14:30 a secretaria (Marta/Dani) i hi ha de constar el registre d'entrada. Els tribunals es comunicaran més endavant i les exposicions es faran entre el 25 i 27 de gener".

No oblideu lliurar també una còpia en format digital al vostre tutor.

Podeu trobar més informació del Treball de Recerca al següent enllaç.

CONCURS DE NADALES

Enviada per pgonza11 el 15/Des/2015 - 19:58

CONCURS DE NADALES

Com ja és habitual al centre,enguany també s'ha fet el concurs  de nadales i la guanyadora ha estat la Ximena Soto de 4t C.

Enhorabona a la guanyadora i FELIÇ NADAL a tota la comunitat educativa: alumnat, PAS, professorat i mares i pares.

CONCERT DE NADAL 2015

Enviada per pgonza11 el 15/Des/2015 - 18:06

CONCERT DE NADAL 2015

Com cada any el nostre institut celebra EL CONCERT DE NADAL i aquest curs, com a pares dels alumnes de primer d'ESO, sou els convidats a assistir-hi.

DIA: DIVENDRES 18 DE DESEMBRE

HORA: 12:40 hores

LLOC: SALA POLIVALENT

LLIURAMENT DE NOTES DEL PRIMER TRIMESTRE EL DIA 22 DE DESEMBRE

Enviada per pgonza11 el 14/Des/2015 - 14:24

LLIURAMENT DE NOTES DEL PRIMER TRIMESTRE EL DIA 22 DE DESEMBRE.

Enguany volem canviar el format del lliurament de notes del 1r Trimestre atès que considerem molt convenient que l’alumnat tingui un petit espai d’assessorament i reflexió amb el seu tutor/a.

Mitjançant aquest enllaç podeu accedir a un document en el que podreu consultar l'horari assignat pel tutor/a del vostre fill/a per fer-vos lliurament de les notes del primer trimestre d'aquest curs.

RESULTATS DE L’INTITUT PERE RIBOT DE VILASSAR DE MAR DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE 4t d’ESO DEL CURS 14-15

El Departament d’Ensenyament realitza, des de fa ja uns anys, unes proves externes (amb correcció també externa) de competències bàsiques de les matèries de català, castellà, anglès i matemàtiques.

Aquestes proves generen un resultats individualitzats (que només són indicatius) per a cada un dels alumnes del centre i un informe genèric de centre amb els resultats de cada una de les competències.

Com a síntesi dels resultats genèrics del centre podem indicar que, segons els ítems i barems que marquen les pròpies proves:

-          Els resultats de centre de totes les matèries avaluades estan per sobre de la mitjana de Catalunya de la matèria corresponent.

-          El grau d’assoliment de la competència básica de català és del 98,73%

-          El grau d’assoliment de la competència bàsica de castella és del 96%

-          El grau d’assoliment de la competència básica d’anglès és del 96%

-          El grau d’assoliment de la competència básica de matemàtiques és del 96,2%

Són uns grans resultats i cal felicitar l’alumnat que els van aconseguir: bona feina!

RESULTATS DE L’INTITUT PERE RIBOT DE VILASSAR DE MAR DE LES PAU (PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT) DEL CURS 14-15

Cada any l’alumnat que aprova 2n de batxillerat pot presentar-se a la realització de les proves d’accés a la Universitat (selectivitat). Des de l’Institut Pere Ribot animem sempre l’alumnat a presentar-s’hi encara que la seva intenció no sigui continuar fent estudis universitaris.

No fa gaire ens ha arribat l’informe global de centre de les proves de les PAU de l’any 2015 i es agradaria compartir amb vosaltres un resum de les dades:

-          El percentatge d’alumnat del nostre centre que ha aprovat les PAU és del 97,78% (un 100% en l’alumnat que es presentava a la convocatoria de juny), percentatge que està per sobre del mateix ítem referit a tot Catalunya.

-          La nota mitjana de l’alumnat del nostre institut està per sobre de la nota mitjana de l’alumnat de tot Catalunya.

-          Les notes de l’alumnat del nostre institut estan per sobre de la mitjana de Catalunya en 17 de les 19 matèries de les quals s’han examinat.

Són uns grans resultats i un cop més cal tornar a felicitar l’alumnat que els van aconseguir: bona feina!

Informacions: SETMANA D'EXÀMENS SEGON DE BATXILLERAT

Enviada per pgonza11 el 16/Nov/2015 - 14:23

SETMANA D'EXÀMENS SEGON DE BATXILLERAT

Al document adjunt teniu les dates dels exàmens trimestrals corresponents a aquest trimestre.

Informacions: REPRESENTACIÓ TEATRAL"QUÈ SI VIDA!"

Enviada per pgonza11 el 16/Nov/2015 - 13:37

REPRESENTACIÓ TEATRAL"QUÈ SI VIDA!"
Dilluns 30 de novembre els alumnes de primer de batxillerat assistiran a la representació teatral "què si vida", relacionada amb la SIDA i la celebració del dia mundial de la SIDA l'1 de desembre.
L'horari de la representació serà de 12'40 a 14'40, a Can Bisa.

Informacions: RECORDATORI REUNIÓ DE FAMÍLIES INICI DE CURS ESO I BAT

Enviada per pgonza11 el 22/Set/2015 - 17:09

RECORDATORI REUNIÓ DE FAMÍLIES INICI DE CURS ESO I BAT

ESO: dilluns 28 de setembre a les 18.00 h