Menjador escolar

El Vila de Gràcia no te menjador propi però s’utilitza el de l’Escola Jujol gestionat per IPP Valors.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO poden apuntar-se els dies que vulguin (a prinicipi de curs) o quedar-se de manera puntual previa notificació dels dies.

L’horari de menjador es de 14:00 a 15:00, per aquest motiu només s’hi poden apuntar els alumnes de 1r i 2n d’ESO ja que a partir de 3r d’ESO acaben tots els dies a les 15:00 hores.

Els alumnes que disposin d’ajut de Menjador tindran coberta una part dels dies que es fa classe per la tarda (dilluns i dimarts).

RECORDATORI AJUTS DE MENJADOR

Cada any la convocatòria és al setembre. La llista provisional d’admesos i denegats es penja al taulell de l’Institut. El termini de reclamació (que s’ha de presentar a la Secretaria del Centre) acaba al voltant del 26 de setembre.