1 origami 1 euro 2017

Un any més, l’alumnat de 1r d’ESO tornarà a col·laborar amb la Marató de TV3. A partir de dilluns 27 de novembre i fins el dilluns 11 de desembre, iniciaran la Campanya 1 origami 1 euro (Fundació Mútua General de Catalunya), amb la finalitat de recollir diners pels Projectes Solidaris de Sant Joan de Déu.

Aquesta iniciativa no és només pels alumnes de 1r, la resta d’alumnat, professorat o famílies també poden col·laborar i desar els origamis al nostre Institut. Aquí teniu el link on hi ha les orientacions per fer els origamis:

Les imatges corresponen a la ‘producció en cadena’ que s’ha fet a les hores de Visual i Plàstica.

1r d’ESO A ha fet 89 origamis, 1r d’ESO B 91 i 1r d’ESO C ni més ni menys que 185!

Gràcies per participar-hi!