Instal·lacions

El Centre disposa de laboratoris de Ciències Naturals i Física i Química, aules específiques Música, Dibuix, Idiomes, una aula d’Informàtica i dues de Tecnologia, aula de Ciències informatitzada, una Biblioteca informatitzada (amb bibliotecària subvencionada per l’AMPA) i un bon equipament d’audiovisuals.

Tots els espais del Centre disposen de connexió a Internet per cable i wifi. Totes les aules estan equipades amb canó de projecció i 5 d’elles amb pissarres digitals.

Per la celebració dels grans esdeveniments que afecten a una part important de l’alumnat -algunes conferències del Centre, Festivals de Nadal i Carnestoltes, Sant Jordi- comptem amb les instal·lacions de l’Espai Jove Fontana

2013-neptuQuant al tema esportiu, des del curs 2013-2014 disposem de les instal·lacions del Poliesportiu Josep Comellas, un equipament d’alt nivell que es troba a poc més d’un minut del Centre, i per l’ús del qual tenim preferència en horari escolar.

Actualment s’està treballant per habilitar un espai al centre destinat als alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat (com a espai per reunir-se i organitzar la seva participació a la vida del centre)