Els alumnes de Cultura religiosa visiten Migra Studium

2017-migrastudium-2

Els alumnes de 2n d’Eso que fan Cultura Religiosa van visitar la Fundació Migra Studium per conèixer d’aprop les altres religions. Tenen una exposició d’objectes pertanyents a cadasquna de les diferents religions que estan a l’abast dels alumnes i que els permeten comparar amb les pròpies.

A Migra Studium es treballa per donar a conèixer les diferents religions i aconseguir enteniment i respecte entre totes elles. Treballen per a la dignitat i els drets de les persones migrades més vulnerables i els seus fills/es. Ho fan mitjançant l’acollida, la formació i la incidència política. És un centre social promogut per la Companyia de Jesús a Catalunya. Fonamentats en valors com el diàleg, la justícia i la solidaritat, treballen en la construcció d’una societat més integrada en els seus vessants interculturals i religiosos.

2017-migrastudium1