El Vila es mou per donar sang

Any rere any el Projecte de l’Hemodonació crea exceptació tant al Vila com al barri. Fins l’any passat es comptava amb un autobús del Banc de Sang que es situava als Jardinets de Gràcia. Enguany la novetat és que les donacions s’han fet a l’Espai Jove la Fontana.

Els alumnes de 3r d’Eso han estat treballant en aquest projecte juntament amb les professores Mar Vara i Hermínia Alsina. Han creat els fullets publicitaris, han organitzat torns per informar la gent, han fet campanya… Il·lusiona especialment veure que els nostres exalumnes continuen visitant-nos en dies com aquest. Especial menció mereix la visita de la professora que va formar part del projecte tants anys, la Pilar Doñate. També cal destacar la gran participació per part del claustre del nostre Institut, dels veïns del barri de Gràcia, de l’AMPA del Vila i dels professionals implicats en la donació.

En un espai força gran i molt ben equipat s’han atés a totes les persones que han volgut compartir la seva sang. La sang és molt necessària per ajudar els altres: serveix per fer donacions, fabricar medicaments… hi ha persones que necessiten que fem el gest de donar sang. El nostre cos la regenera sense problemes.

Podràs trobar més informació a la web del Banc de Sang.