El 6 d’abril anem de concert!

Aquest divendres dia 6 d’abril, a partir de les 19.45, a l’Espai Jove Fontana, els alumnes de 4t d’Eso organitzen un concert per a recollir diners per al Projecte de Recerca a Granada. Tal i com figura en el cartell que s’adjunta, entre els grups que hi participen, un està format per alumnes de l’Institut (el Marcel Pérez i l’Anna Garcia, 4t d’Eso).

L’entrada és inversa; i hi vendran entrepans i begudes.

Evidentment, i esteu tots convidats. És més, la vostra presència serà gratament i enormement celebrada, agraïda i considerada.

L’entrada inversa és un tipus d’entrada a on l’espectador decideix, un cop acabat el concert, pagar el que cregui més adient.