Apadrinaments 2018

Els alumnes de 3r d’Eso han apadrinat enguany els de 1r d’Eso. Divendres dia 8 de juny es va fer l’última trobada, va ser al carrer i no van faltar jocs i bons moments per compartir junts. 3r havia organitzat una gimcana que va omplir la Plaça de la Vila de Gràcia d’alumnes que corrien, cantaven i feien balls per passar d’una prova a una altra. Els alumnes van estar acompanyats en tot moment per professorat del Vila. Com podeu veure a les seves cares somrients 3r d’Eso va fer una molt bona feina dinamitzant la trobada. Són uns nois i noies fantàstics que engrescarien qualsevol.

Podeu veure moltes fotos dels moments que es van viure a l’àlbum que podeu trobar clicant a la fotografia o a la paraula àlbum. Mireu les FOTOS i vosaltres mateixos decidiu; ens ho vam passar bé… sí o no???